Egy Sistrix nevű német cég készített egy átfogónak mondható vizsgálatot, melyben több mint 10.000 kulcsszót vizsgáltak, illetve minden kulcsszóra keresve, első száz helyezett találatot. A tanulmágy német nyelvű, itt van azonban egy rövid kivonat:
A kulcsszavak feltüntetése a TITLE tagek között fontos a jó helyezés érdekében, és hasonlóan fontos a részben is a szerepeltetésük, bár a TITLE részt a tanulmány hangsúlyosabbnak mondja.
A kulcsszavak H2 és H6 tagekkel történő kiemlése hatással van a helyezésre, viszont meglepő módon a H1 tagnek már nincs hatása.
A Bold vagy Strong tagek használata a kulcsszavaknál csekély hatással bír, de a kulcsszavaknak a képek neveiben, illetve leírásában való használata sokat számít
Azok a weboldalak, amelyek domain nevében szerepeltek az adott kulcsszavak, gyakran jobb helyezést értek el.
A file pathban szereplő kulcsszavaknak nincs nagy pozitív hatása. A kevés paraméterrel
rendelkező URL-ek viszont jobbak a weboldal helyezésének szempontjából mint a hosszú és sok paramétert tartalmazók
A file méretnek nem igazán van jelentőssége a vizsgálatok szerint, bár a kisebb site-ok egy picivel jobb helyeken szerepelnek
A jó minőségű bejövő linkek még mindig iszonyúan fontosak – nyilván azok is maradnak – a helyezés szempontjából. A keresési lista elején lévő találatnak általában négyszer több bejövő linkje van, mint a 11. helyezettnekEgy Sistrix nevű német cég készített egy átfogónak mondható vizsgálatot, melyben több mint 10.000 kulcsszót vizsgáltak, illetve minden kulcsszóra keresve, első száz helyezett találatot. A tanulmágy német nyelvű, itt van...