Ugye volt már problémám korábban a Google Adsense-el, akkor azt hittem vége, de nem, most újra „sorra” kerültem. 2-3 héttel ezelőtt nagy bátran próbálok belépni az Adsense fiókomba, mire arcomba kapom az elkeserítő „fiók letiltva” üzenetet. Hát ez remek gondoltam magamban. A fedezetlen csekkes eset után annyira igyekeztem mégjobban figyelni a szabályok betartására, hogy nem gondoltam, hogy ez újra megtörténik. Szomorúságomat csak fokozta, hogy egy rajtam keresztül Adsense fiókot nyitó számla már lassan de biztosan közelített a 100$ elérése felé, ami nekem ugye 250$ jóváírást jelentene. De nem, ez már nem fog megtörténni. Gyors levelek a Google Adsense csapatnak, kimért [&hellip
Adsense / Adwords Archiv
Nem olyan régóta lehetőség van már az AdWords-ben arra, hogy hirdetéseinket a Google tartalmi hákózatán belül (Content Network) site-okra célozva futtassuk, azaz megadhatjuk azoknak a honlapoknak az URL-jét, ahol szeretnénk ha megjelennének. Ezt úgy tudjuk megtenni, hogy az AdWords kezelőfelületén a Campaign Summary oldalon megkeressük az Online Campaigns nevű táblázatot, majd ott kiválasztjuk a Create new campaign szekciónál a Placement-targeted opciót. Látjuk ugye a jelentősségét ennek a lehetőségnek? Például sokkal kontrollálhatóbban adhatjuk meg azokat a siteokat, ahol látni szeretnébk a hirdetéseink megjelenését. A siteok kiválasztása azonban időigényes feladat. Ebben lesz segítségünkre az AdsenseFinder, ami egy egyszerű kis windows alatt futó [&hellip
A tartalmi hálózatokban futó hirdetéseknél is bevezette a Google azt a formulát, hogy mostantól csak a hirdetés title és URL részén történt kattintás számít kattintásnak, a háttéren és a szövegen leadott nem. (Szöveges hirdetésekre vonatkozik). Ergo pénz sem jár érte. Valószínűleg többen észrevettek az elmúlt pár napban bevétel csökkenést az Adsense számlájukon, nos, ez ennek a következménye. A Google azért szánta el magát erre a lépésre, hogy csökkentse a véletlenszerű klikkek számát, kedvében járva ezzel a hirdetőknek. Forrás: SearchEngineLand Első olvasatra kicsit neccesnek találtam ez az „újdonságot”, de jobban belegondolva van benne ráció, szóval ne szomorkodjatok :) A tartalmi hálózatokban [&hellip
Eddig ugye az volt ha az Adsense hirdetésünkön módosítottunk valamit – színek, forma, csatorna -, hogy gyarkolatilag teljesen újragenerálta nekünk a kódot a rendszer, majd az új kódot be kellett másolnunk a megfelelő helyekre, hogy a változások életbe lépjenek. Az Inside Adsense most egy nem kicsit időkímélő módszert igér majd a közeljövőben. A várhatóan néhány hét múlva elérhető szolgáltatással mindenféle módosítást az Adsense konzolon tudunk majd véghezvinni, és nem kell kódokat ide-oda másolgatnunk. Gondolom írnak majd róla, de ha nem, akkor érdemes figyelni az „AdSense Setup” menü „Manage Ads” fülét az Adsense admin felületen. Apró, de nagyon hasznos feature lesz [&hellip
Igazából válaszra sem méltattak már hetek óta. Persze, értem én, hogy az invalid clickek miatt tiltott Adsense fiókok tulajdonosait le sem szarják.. Azért okulásul: udv! kaptam onoktol egy 107 dollarrol szolo csekket, ami szepen meg is jott nekem. az a fiok amire kaptam a csekket, 2 hettel kesobb megszuntetesre kerult, ervenytelen kattintasok miatt, amit tudomasul vettem, mert tudom, h felesleges onokkel ezugyben vitatkozni. a csekket elvittem aztan a bankba, ahol folyoszamlat is vezetek, mondtak, h rendben bevaltjak, majd a szamlamra teszik az osszeget (15 ezer forint). ez meg is tortent, de abban a pillanatban levettek 20 ezret, majd meg 3000 [&hellip
Új opcióval bővült a Google AdSense hirdetők eszköztára, az Adsense Setup menüben található Allowed Sites opcióval azt szabályozhatjuk, hogy a fiókunk „terhére” milyen site-ok-on, URL-eken jelenhetnek meg Google hirdetések. Elég sok kellemetlenség volt ugyanis ellopott AdSense azonosítókkal, melyeket olyan site-okba fűztek bele, melyek abszolút nem relevánsak voltak. Apró de hasznos lehetőség ez! Új opcióval bővült a Google AdSense hirdetők eszköztára, az Adsense Setup menüben található Allowed Sites opcióval azt szabályozhatjuk, hogy a fiókunk „terhére” milyen site-ok-on, URL-eken jelenhetnek meg Google hirdetések. Elég
Ha esetleg valaki nem volt elégedett a Google AdSense hirdetések szögletes sarkaival, akkor most örülhet, mert 2 új típusú sarkot mutattak be. Van egyszer a kissé kerekített, és a nagyon kerekített. Ötletes ;) Az AdSense Setup menünkben tudjuk beállítani ezeket, a Google AdSense fiókunk kezelőfelületén belül. A blogbejegyzés szerint várhatóak majd még megjelenéssel kapcsolatos újdonságok a közeljövőben, bár én eddig sem voltam elégedetlen. Ha esetleg valaki nem volt elégedett a Google AdSense hirdetések szögletes sarkaival, akkor most örülhet, mert 2 új típusú sarkot mutattak be. Van egyszer a kissé kerekített, és a nagyon
A Google AdSense blogján jelent meg ez a kis flash bemutató, mely a honlapjainkon elhelyezett AdSense hirdetések optimalizálásában próbál segíteni. Igazából sok újdonságot nem mond, de érdemes megnézni, 5 perc alatt megvan az egész. És hogy ne legyen ilyen rövid ez a post, ajánlok egy hasznos kis eszközt, amivel egy adott oldalon megjelenő AdSense hirdetéseket tudjuk megtekinteni. Ez leginkább a saját oldalunknál lehet hasznos – de a konkurenciát is böngészhetjük vele -, hisz az IE alá telepíthető program segítségével könnyen kiszürhetjük azokat a hirdetéseket amiket nem szeretnénk az oldalunkon látni. A kitiltást aztán az AdSense beálítólapján meg is tehetjük. A [&hellip
A IP Exclusion, a Google AdWords rendszeren keresztül hirdetők kezébe adja azt a lehetőséget, hogy IP címek vagy tartományok szerint szabályozzák, hogy a hirdetésük hol NE jelenjen meg. Ez a lépés segíthet abban, hogy minél relevánsabb területekre összpontosítsuk a megjelenéseket. Kampányonként 20 IP cím vagy címtartomány kizárására van lehetőségünk! Látszik, hogy a Google igyekszik a hirdetők számára minél több lehetőséget megadni, hogy pontosabban targetálják a megjelenő hirdetéseiket, hogy azok a legrelevánsabb helyeken jelenjenek meg, növelve ezzel az átkattintások és konverziók számát. A IP Exclusion, a Google AdWords rendszeren keresztül hirdetők kezébe adja azt a lehetőséget, hogy IP címek vagy tartományok [&hellip
Két újdonság van mára a Google Adwords háza tájáról. Az egyikről Raha ír a blogjában elég érszletesen és érthetően: Content Network információ Sajnos egyelőre még csak az US-ben hirdetők számára elérhető, de néhány hét múlva már állítólag mindenhol. Szerintem lesz az hamarabb is :) Azért nézzétek meg, hátha valakinek már ott van. A Reports / Create Reports / Report Type alatt kellene lennie. A másik az Adwords Ad Text Ideas, melynek felbukkanását szintén nem látom az Adwords fiókomban, pedig a Campaign Management / Tools alatt ott kellene virítania :) Gyakorlatilag egy olyan eszközről van szó, ami néhány kérdés-válasz és választás [&hellip