Az idén már másodszor röppent fel a hír, hogy a Microsoft megveszi a Yahoo-t. Utoljára Kevin Johnson (Microsoft President of Platforms & Services), a november 15-én lezajlott UBS investor konferencián megtartott beszédében jelezte, hogy a Microsoft a második legnagyobb szereplővé óhajt válni, az online hirdetési piacon. Itt egy átfogó írás, érdekes infókkal (magyar)
Hír / Info / Pletyka Archiv
Tegnap bukkantam rá erre az oldalra, ahol is konkrétan az van, hogy ügyesen felhúztak egy Multi User WordPress-t, és ingyenes regisztráció után, kézhezkapunk egy blogot, amit a blogcime.seo-blog.org címen érhetünk el aztán. Az elején – amíg az aktivációs emailre vártam -, tök jónak tünt az egész, de aztán námileg elcsüggedtem miután beléptem a blogom admin felületére. Gyakorlatilag nagyon buta szintre van butítva a cucc, még egy rendes plugint sem tudsz feltenni, és egyelőre írd és mondd, egy darab téma van amit használni lehet. Az ígértekkel megegyezően valóban nincsenek pop-upok, és pop-underek, vannak viszont cserébe adsense hirdetések mindenütt, amik egy picit [&hellip
Csak érdekességképpen. A szeptember 6.-i státusz. Van pár érdekes site itt, jobban mondva érdekes adatok róluk. Pl. a whitehouse.gov 150.000 indexelt oldala, vagy 14.000 képe, de a 60.000 backlink sem gyenge :) Gyors áttekintésre ajánlom a Xinu-t, amiről Longhand kolléga irt már pár mondatban: Xinu – Gyors weboldal-statisztika A lista: http://www.adobe.com http://www.ercim.org http://www.energy.com http://www.google.com http://www.keio.ac.jp http://www.mac.com http://www.macromedia.com http://www.microsoft.com http://web.mit.edu http://www.lcs.mit.edu http://www.nasa.gov http://www.nsf.gov http://www.real.com http://www.w3.org http://www.whitehouse.gov Csak érdekességképpen. A szeptember 6.-i státusz. Van pár érdekes site itt, jobban mondva érdekes adatok róluk. Pl. a whitehouse.gov 150.000 indexelt oldala, vagy 14.000 képe, de a 60.000 backlink sem
Mindenekelőtt! Nem egy teljesen új problémáról van szó. Sem a duplikált tartalom, sem a proxyk, sem pedig a negativ SEO tekintetében. A kiélezett konkurenciaharcban, vannak akik nem riadnak vissza nem teljesen etikus módszerek alkalmazásától, annak érdekében, hogy a versenytársat kellemetlen helyzetbe hozzák. Már pedig a SERP-ből (Search Engine Result Page) való kikerülés elég kellemetlen tud lenni. Vagy gondoljunk csak akár a Google Bowling-ra. Augusztus 16-án, Dan Thies úgy gondolta, hogy nem bírja tovább, és széles körben is nyilvánosságra hozta a Google Proxy Hacking elméletét, mely nagyon úgy tűnik, hogy nem egy hibás gondolkozási mechanizmus eredmémye. hanem nagyon is igaza van. [&hellip
Egy elég érdekes – angol nyelvű – írás a Google háza tájáról: Google Keeps Tweaking Its Search Engine A New York Times emberei eltölthettek pár napot a Google-nél, részt vettek a belső meetingeken, és az ott szerzett tapasztalataikat osztották meg velünk. Az írásból kiderül, hogy milyen folyamatok zajlanak a Google Search háza táján, hibakeresés, problémamegoldás. ésatöbbi. Ennek az írásnak a szerzője pedig fellebbenti a fátylat néhány olyan SEO körökben elterjedt félreértésről mint pl. a web 2.0-ás site-ok jobb helyezése a “sima” site-okkal szemben, vagy a gyakoribb crawler látogatás állítólagos áldásos hatása a helyezésre: Worldwide SEO Myths and Misconceptions Egy elég [&hellip