Jövő év januárjában (2012. január 16-20) újra összegyűlik a keresőmarketing szakma színe java, hogy a legtöbb konferenciával ellentétben valóban belecsapjon a szakmai mélységekbe. Keresőoptimalizálás, PPC, na és persze Analitika lesz a színtér, ez utóbbi olyan nevekkel mint Justin Cutroni, Nick Mihailovski és Caleb Whitmore. Minden remek előadót nem akarok felsorolni, a lista magáért beszél a konferencia oldalán: Superweek 2012 A program tehát ütősnek igérkezik, a helyszín fantasztikus – tényleg! -, a téma menő, ilyen rendezvény nincs egy másik az országban, de még a környező államokban sem, szóval nehéz lenne rosszat írni. Főleg a tavalyi után, ami egybehangóan az év rendezvénye [&hellip
Keresőmarketing Archiv
Az idei már a negyedik alkalom lesz, hogy megrendezésre kerül a Keresőmarketingnap elnevezésű szakmai konferencia, november 17-én a Magyar Telekom Székházban. (Cím: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.) Nem hiszem, hogy a blog olvasóinak magyarázni kellene a keresőmarketing fontosságát és annak hatékonyságát. A konferencia is ebben a szellemben kerül megrendezésre. Bővebb infót a konferenciáról és a programokról a rendezvény honlapján kaphattok, ami folyamatosan bővűl: Keresőmarketingnap 2010 Ott találkozunk! Az idei már a negyedik alkalom lesz, hogy megrendezésre kerül a Keresőmarketingnap elnevezésű szakmai konferencia, november 17-én a Magyar Telekom Székházban. (Cím: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.) Nem hiszem, hogy
1-2 hete már jöttek képernyőképek erről a Google által tesztelt újdonságról, és ma nálam is elérhetővé vált. A képernyőképet megnézve, a találati listában a TITLE címsor mellett egy kis nagyító ikon jelenik meg, melyre kattintva az adott találat snapshotját láthatjuk magán a SERP-en belül. (katt a képre a nagyobb verzióért) Én elég jól elszórakoztam ezzel az új feature-el, sok esetben hasznos tud lenni, hiszen ha a snippetben a Description vagy az URL nem egyértelmű, akkor anélkül láthatunk az oldalból egy képet, hogy el kellene oda vándorolnunk. Így azonnal ki tud derülni, hogy pl. egy adott termékre való keresésre kapott találat [&hellip
Használhatatlan. Használhatatlan
Az eddigi interjúkban mindig férfiak voltak a megszólaltatottak, ezért gondoltam szakítok ez eddigi hagyományokkal, és most egy hölgyet kérdezek keresőmarketing témában. Az első válaszadóm Madarász Márti, aki a dublini Google irodában tölti dolgos hétköznapjait Account Manager-ként, és általában akkor kerülünk vele kapcsolatba, ha Google Adwords-el kapcsolatban van szükségünk profi segítségre. Ha jól tudom lassan 2 éve vagy a Google-nél, hogy kerültél oda –és miért pont oda -, és korábban mivel foglalkoztál? Nem sokkal a Közgáz nemzetközi tanulmányok szakának befejezése után kerültem a Google-höz: akkoriban frissdiplomást kerestek a dublini központba, engem pedig különösen vonzott az a lehetőség, hogy nemzetközi, multikulturális környezetben, [&hellip
Bízom benne, hogy mindenki olvassa a SEOmoz-t, így nem újdonság ez a prezi, de talán vannak akik elsiklottak felette, és így hogy újra látják, gyorsan átpörgetik ezt a 49 slide-ot. Rand Fishkin nagyon jól összeszedi benne a keresőmarketing és keresőpiac legfontosabb adatait, grafikonokkal, stb. Lehet menteni, saját prezikbe is jól jöhet ;) (Tegyétek ki fullscreen-re ha lehet!) Web20 Fishkin Search Landscape Bízom benne, hogy mindenki olvassa a SEOmoz-t, így nem újdonság ez a prezi, de talán vannak akik elsiklottak felette, és így hogy újra látják, gyorsan átpörgetik ezt a 49 slide-ot
Az Etarget hirdetési hálózata képes arra, hogy minden harmadik magyart megszólítson a 15-24 éves korosztályból, és azokat a hirdető oldalára irányítsa. Az Etarget hálózatával több mint 3,5 millió embert érhet el a hirdetéseivel. Megközelítőleg minden harmadik – a 15-24 éves korosztályba tartozó – magyar rákattint az Etarget hirdetésekre – derült ki a legújabb Etarget-es látogatottsági adatokból, melyet az Etarget hirdetési hálózat hozott nyilvánosságra. Ezzel az Etarget csatlakozott azon hirdetési hálózatokhoz, amelyek a legtökéletesebben lefedik a magyar hirdetési piacot. Az Etarget felmérése rámutat arra is, hogy a 15-24 éves korosztályba tartozó férfiak és nők érhetők el a legjobban az ilyen hirdetésekkel, [&hellip
A 2002-ben alapított, keresőmarketing cégeket tömörítő non-profit szervezet, a SEMPO Search Engine Marketing Professional Organization, kiadta idei éves – szám szerint a hatodik – jelentését a keresőmarketing piac helyzetéről. 68 ország, mintegy 1500 ügynökségi és ügyfél oldalon tevékenykedő résztvevő válaszaira alapozva. Az online felmérés kitöltőinek 64% volt ügynökségi, míg 36%-a megrendelői/hirdetői oldalról. (Magyarországról 2 válaszadó volt.) Ezen belül az ügynökségi és hirdetői oldalról érkezett kitöltők a következőképpen oszlottak meg országonként. Ügynökségek Cégek/Hirdetők A teljes felmérés sajnos nem érhető el ingyen, ezért ebben a posztban is csak a lényeges részek vannak kiragadva, amelyek hozzáférhetőek voltak. Akit érdekel az egész cucc, az [&hellip
Egykori kollégámat, Keresztúri Gergelyt faggatom, aki jelenleg az Isobar törökországi irodájában mint Head of Search dolgozik a keresőcsapat élén, előtte pedig a kirowski keresőmarketing üzletágának, az iProspectnek a vezetője volt, majdnem 3 éven keresztül. Bemutatnád röviden a kinti keresőcsapatot, a feladataid és hogy min fáradoztok éppen? Kicsi ellenben nagyon hatékony keresőcsapat van, ami belőlem meg egy igen nagy tudású kolléganőmből áll, illetve mostanában érkezik a harmadik kolléga is. A hazaitól erősen különböző felállásban dolgozunk itt, jellemzően három dolog teszi lehetővé, hogy a hazai méretű költést vezényeljünk ketten. Egykori kollégámat, Keresztúri Gergelyt faggatom, aki jelenleg az Isobar törökországi irodájában mint Head [&hellip
Jöjjenek tehát a várva várt képek, a Kirowski/iProspect szervezésében 2009 novemberében megrendezésre került, a sorban immár harmadik Keresőmarketing napról. A fotósnak külön grat, azt hiszem sikerült néhány igen jó pillanatot elcsípnie. (Ha valakinek problémái lennének a képekkel, pls. jelezze, és eltávolítom azokat!) A 2009-es Keresőmarketing Nap előadásait itt lehet letölteni. Slideshow lehetőség a PicLens-es link alatt. Jöjjenek tehát a várva várt képek, a Kirowski/iProspect szervezésében 2009 novemberében megrendezésre került, a sorban immár harmadik Keresőmarketing napról. A fotósnak külön grat, azt hiszem sikerült néhány igen jó pillanatot