Global Search Report 2007

Szerző:

2007 október 16Keresők Keresőmarketing Szubkult

Az e3internet megjelentette az első Global Search Report 2007 elnevezésú tanulmányát, melyben a sokat publikált amerikai és angol piac mellett, egyéb országok kereső penetrációjának és PPC piacának eredményeit tárja elénk. Ebben az évben 15 országból gyűjtöttek adatokat, sajnos Magyarországról valamiért nincs hír. Felvettem a kapcsolatot a szerkesztőkkel, és a jövőben ha minden jól megy már lesznek hazai statisztikák is.

A vizsgált országok naygrészében elég erőteljes a Google dominanciája, de például Csehországban, vagy Észtországban nem az első helyen áll. Kínáról és Dél-Koreáról meg eddig is tudtunk. Érdemes végigböngészni.

A tanulmány letölthető innen: Global Search Report

Kicsit próbáltam utanájárni a magyarországi helyzetnek is, ezeket az infókat találtam:

Kereső programok – domain alapján, ahonnan a magyarországi Internet-felhasználók látogatnak a magyar weboldalakra (a weboldal központú gemiusTraffic kutatásban résztvevő weboldalak nézettsége alapján)

Keresőhasználat (2007.10.02 – 2007.10.08)

  • google.com 92.4%
  • msn.com 1.9%
  • tango.hu 1.8%
  • További eredmények megtalálhatóak itt:rankings.hu