1-2 hete már jöttek képernyőképek erről a Google által tesztelt újdonságról, és ma nálam is elérhetővé vált.
A képernyőképet megnézve, a találati listában a TITLE címsor mellett egy kis nagyító ikon jelenik meg, melyre kattintva az adott találat snapshotját láthatjuk magán a SERP-en belül.
(katt a képre a nagyobb verzióért)
Én elég jól elszórakoztam ezzel az új feature-el, sok esetben hasznos tud lenni, hiszen ha a snippetben a Description vagy az URL nem egyértelmű, akkor anélkül láthatunk az oldalból egy képet, hogy el kellene oda vándorolnunk. Így azonnal ki tud derülni, hogy pl. egy adott termékre való keresésre kapott találat egy cikkre, árösszehasonlítóra, vagy valami olyan oldalra visz, ahova semmiképpen nem szeretnénk eljutni.
Zavaró, hogy a kinyiló preview letakarja az Adwords hirdetéseket, gondolom ezért majd ráncolják páran a szemöldöküket :)
Érdemes szem előtt tartani, hogy ez a fajta vizuális megjelenítése az oldalnak járhat következményekkel olyan oldalak számára, amelyek megjelenése hagy némi kívánnivalót maga után. Saját példámból kiindulva, sokkal szívesebben megyek el egy olyan oldalra, amelyik megjelenésében is tükröz valamiféle igényességet.
Nektek elérhető már ez az újítás? Mit szóltok?