Az Insights for Search-t már bemutattuk korábban, ugye ez az a remek eszköz, aminek a segítségével lehetőségünk van elég alapos kulcsszóvizsgálatra, keresési volumen, időintervallum és földrajzi szempontok szerint is, akár különféle kategóriánként is.
Most újabb lehetőségekkel bővült a Google Insights for Search , nevezetesen már a kép, news és product keresésekre is lehetőség van, szóval ha szeretnénk pl. megtudni, hogy az elmúlt 30 napban, magyarországon, azon belül is a Szabolcs megyei régióban, mekkora volt az “iphone” képkeresések volumene, akkor simán megtehetjük. De ugyanígy szürhetünk a hírekre is, vagy a termékekre. Ez utóbbinak idehaza nem hiszem, hogy sok értelme van, de a kép és news lehetőség mindenképpen hasznos tud lenni.
Például egy webshopnál, ahol rengeteg termékfotó van, és szeretnénk a képkeresésekből is látogatókat bevonzani, akkor szépen levizsgálhatjuk a különféle kulcsszóötleteink helytállóságát.