Szezonálisan célzott kulcsszavak
Elég rövid lesz, elsőre hosszabbnak tűnt. De amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. Vagyis az lehet. Mit is csinálunk. Tegyük fel, hogy lesz egy esemény a jövőben, amire várható, hogy a felhasználók általi keresések megsokszorozódnak adott kulcsszavakra. A feladatunk annyi, hogy elkezdünk egy oldalt optimalizálni ezekre a kulcsszavakra, és ha nincs túl erős verseny, akkor egész jó eredményeket is elérhetünk viszonylag rövid idő alatt.
Lépésről lépésre:
Mindig gondolkodjunk előre, legalább 2-3 hónnap az esemény előtt. Az optimalizálás és az indexelés is időt vesz igénybe.
Készítsünk egy teljesen új weboldalt a célra, regisztráljunk egy domaint is hozzá ha lehet.
Fordítsunk kellő figyelmet a megfelelő kulcsszavak kiválasztására, sok múlhat ezen. Gondolkodjunk a felhasználók fejével, hogy ők vajon mire keresnének.
A kulcszszavakat helyezzük el az oldalunkon a megfelelő helyeken (Title, META, body), a megfelelő sűrűséggel. Vigyázzunk azonban, nehogy túlzsúfoljuk velük a lapot, büntetést kaphatunk érte (-30 SERP penalty).
Kezdjünk el backlinkeket gyűjteni. Irjunk blogbejegyzéseket, kommenteket, használjuk a social networking oldalakat. Ahogy egyébként is szoktuk :) Figyeljünk a megfelelő anchor text-re!
A linképítést pedig csak természetesen. Nem kell egy este alatt 1000+ link. Figyeljünk a megfelelő belső linkelésre is!
Elég rövid lesz, elsőre hosszabbnak tűnt. De amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. Vagyis az lehet. Mit is csinálunk. Tegyük fel, hogy lesz egy esemény a jövőben, amire várható, hogy a felhasználók...