Kis csúszás után a hét elején indult el az első magyar közösségi hitelező oldal, bár egyelőre még nem élesben. Én is bekapcsolódtam a játékba, amiben mint “adós” veszek részt, és hogy ne kamu dolog legyen a történetem teljesen, keresőoptimalizálással foglalkozó vállalkozás megtámogatására kérek pénzt :) Bővebb info: Hitelezőszájt egy ex-iwiwestől Adjatok kölcsön, le kell festeni a falat! Kis csúszás után a hét elején indult el az első magyar közösségi hitelező oldal, bár egyelőre még nem élesben. Én is bekapcsolódtam a játékba, amiben mint “adós” veszek részt, és
Szubkult Archiv
Ha te vagy az az ember, aki: ha webanalitikát lát, akkor valid szöveges riportot tud csinálni a számokból ezen riportok tartalmaznak javaslatokat, ajánlásokat, amik mentén tudunk tekerni a ue (user experience)-n. szakmai közreműködéseddel kell megtervezni az Omniture hadrendbe állítását, hogy minden olyan riport igény, ami fontos,benne legyen a design&feasibility-ben tudsz az üzlet fejével gondolkodni, üzleti döntéseket előkészíteni utánamész a dolgoknak, érdekeljen a megoldás ha értesz a SEO-hoz is az külön öröm ha értesz a UE-hez az is külön öröm Ha úgy érzed, hogy megfelelsz ezeknek az elvárásoknak, akkor kérlek jelentkezz a mosquito@seoblog.hu email címen a továbbiak miatt! Ha te vagy [&hellip
Azt hiszem nem mondok nagy újdonságot ha azt mondom, hogy a keresőoptimalizálással (SEO) foglalkozó szakemberekről az emberek legtöbbjének a fejében elég téves képek élnek. Nem feltétken arra gondolok, hogy olyan sztereotípiákkal illetnék őket mint a geek rendszergazdákat, de hasonlóan hozzájuk, egész biztos, hogy valamilyen mágikus képességet és tulajdonságot rendelnek melléjük. Leginkább azt, hogy ezek az emberek képesek őket a találati lista legmagasabb poziciójába repíteni. Sőt, talán még a Google logó felé is ha egy kicsit megemberelik magukat. Teszik mindezt havi 30 ezer forintért. A repítéssel felfelé még nincs is gond, viszont az ott tartással azért már vannak problémák. Vagyis munka. [&hellip
Egy korábbi “nagysikerű” felmérés eredményeinek közreadása után, szerencsére nem kellett sokat várnotok a következőre ;) A Techcrunch-on jelent meg nemrég egy hír, és egy azon alapuló szavazás, melynek a témája az volt, hogy Mik azok a tényezők, amelyek arra késztetnének, hogy keresőt válts. A kiinduló sztorit a J.P. Morgan egyik tanácsadója dobta fel, aki ugyanerről kérdezett embereket. A felmérés szerint a megkérdezettek 62% váltana keresőt. Hogy mikor? Ha.. jobb keresési eredményeket kapna (45%) gyorsabb válaszidők lennének a kereső felől (28%) (ezt mondjuk nem teljesen értem, a Google baromi gyors) lehetőség lenne a weboldal tartalmának preview-jára (23%) a találatok között videó [&hellip
Ez az év is elröpült gyorsan, ez van. A Google még gyorsan “kedveskedett” egy PageRank update-el az év végére, hogy teljes legyen a kép. Gondoltam írok majd valami összefoglalót az év eseményeiről, illetve megmondom a frankót a jövőre nézve ;) De csak azt mondom őszintén, hogy nincs már kedvem hozzá :) Mindenesetre egy karácsonyi ajándékként kapott könyvből vett idézettel kívánok mindenkinek sokkal jobb évet mint az idei volt. Még ha az idei végtelenül jó is volt. “Az új év lobbant félve, bágyatag, csöndes szívünkbe régi vágyakat e völgy ölén, hol nyíl a jázmin és meleg borzongás kél a fák alatt.” [&hellip
Bár ez a karácsony nem úgy fog alakulni ahogy terveztem, és már a hideg futkos a hátamon a mézesmázas, szárnyaikat billegtető angyalkás sms-ektől, de nem akarok érzéketlennek tünni, ezért mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok, a maga furcsa módján, ezzel a tavalyi videóval! A megtekintéshez klikk ide: Santasm Bár ez a karácsony nem úgy fog alakulni ahogy terveztem, és már a hideg futkos a hátamon a mézesmázas, szárnyaikat billegtető angyalkás sms-ektől, de nem akarok érzéketlennek tünni, ezért mindenkinek
Shimon Sandler egyik posztjában találtam rá erre az analógiára: PPC = renting the land SEO = Owning it Azért remélem mindenki érzi ;) Shimon Sandler egyik posztjában találtam rá erre az analógiára: PPC = renting the land SEO = Owning it Azért remélem mindenki érzi ;)
Bár karácsony még kicsit odébb van, de lehet kérni Mikulásra is, és persze el lehet fáradni és saját magunknak is meg lehet venni, rendelni. Az elmúlt pár napban 3 könyvbe futottam bele, és bár gyökeresen egyik sem a SEO témáját érinti, azért számos ponton van kapcsolat. Ezért is bátorkodom őket a figyelmetekbe ajánlani. Hosszabb ajánlót sajna ha akarnék sem tudnék egyelőre kipréselni magamból, hiszen még csak a Képernyők (H)arca első fejezetén vagyok túl, mindenesetre a linkekre kattintva a könyvek velősebb tartalmába kaphattok bepillantást. Aztán hátha. 1. Miskolczy Csaba – Képernyők (H)arca 2. Seth Godin – Hab a tortillán Alkalmazzuk ésszerűen [&hellip
Ez a nap is eljött, megjelent az első SEO eszköz iPhone-ra. Az infinidigm dobta piacra a proSEO – iPhone SEO Content Analyzer nevű programját, mely már meg is vásárolható 12 euróért az App Store-ban. Mondjuk elég húzós ára van, ez nem a megszokott 1-2 eurós kategória. Amit tud: Teljes forráskód listázás META keywords és META description listázás A TITLE tag tartalmának megmutatása Képek ALT szövegének mutatása Képek címkéinek listázása Linkek Anchor szövegének mutatása Tag count. Ez kb. azt jelenti, hogy a különféle HTML tagekből mennyi van (li, br, div, stb.) Szöveganalizis Hát mit mondjak, csábító nagyon, de ennyit azért nem [&hellip
A HVG médiablogján olvastam erről a könyvről a napokban, és elsőre megfogott amiket “beharangoztak” róla. Már csak azért is szimpatikus volt, mert usability dolgok időről időre előkerülnek ha SEO-val foglalkozik az ember. Gondoltam hiányos tudásomat fejlesztvén, megveszem. Elsétáltam a legközelebbi Alexandrába, és gyorsan meg is vásároltam (3990 huf). A médiablog írójához hasonlóan – bár nem olyan rövid idő alatt -, gyorsan végeztam, és azt kell mondanom, hogy remekbeszabott a könyv, amit Steve Krug írt. Jól felépített, olvasmányos, felesleges technikai sallangoktól mentes, képekk ábrákka, színesen szagosan. Ráadásul még a magyar fordítás is megőrizte az eredeti angol könyv humorát :) A részletesebb [&hellip