Az első ami a Traffic meetup után felmerült bennem, hogy „eddig ilyen miért nem volt?”. Mert remek szakmai konferenciánk már van, de csak egyszer egy évben, a téma pedig azon túl, hogy forró, folyamatos újdonságokkal „örvendeztet” meg minket. Amikről jó hallani, és beszélni.Na ez volt ami itt most megtörtént! Az előadások előtt, utána a teremben, és kint a teraszon is, még jóval a rendezvény végeztével is. Az Arkon Zrt. által biztosított helyszín kiváló – köszönet érte -, a Köleses nevű sör ütős, a szendvicsek pedig finomak voltak :) Az első ami a Traffic meetup után felmerült bennem, hogy „eddig ilyen [&hellip
Webanalitika Archiv
Nemrég Gary Illyés osztott meg Google Plus-on egy bejegyzést, ami egy „plugint” kínál Google Analytics-hez az oldalon történő görgetés mélységének detektálásához. Magyarul, láthatjuk, hogy a felhasználó meddig volt hajlandó lescrollozni az oldalunkon. Látják-e még a reklámokat, eljutnak-e a komment szekcióig, a megosztások gombig, stb. Miután a cucc jól működik és volt is időm kipróbálni, gondoltam megosztom, hátha másoknak is hasznos lehet. JQuery Scroll Depth A plugin az Events API-n keresztül dolgozik, és a következő értékeket adja vissza: Baseline (0%), 25%, 50%, 75%, 100% Vagyis egészen pontos értéket nem kapunk – minek is -, viszont azt nagyon jól láthatjuk, hogy hol [&hellip
Jövő év januárjában (2012. január 16-20) újra összegyűlik a keresőmarketing szakma színe java, hogy a legtöbb konferenciával ellentétben valóban belecsapjon a szakmai mélységekbe. Keresőoptimalizálás, PPC, na és persze Analitika lesz a színtér, ez utóbbi olyan nevekkel mint Justin Cutroni, Nick Mihailovski és Caleb Whitmore. [seoblog]8kZWOFYnJU0&hl[/seoblog] Minden remek előadót nem akarok felsorolni, a lista magáért beszél a konferencia oldalán: Superweek 2012 A program tehát ütősnek igérkezik, a helyszín fantasztikus – tényleg! -, a téma menő, ilyen rendezvény nincs egy másik az országban, de még a környező államokban sem, szóval nehéz lenne rosszat írni. Főleg a tavalyi után, ami egybehangóan az év [&hellip
Augusztus 24 volt a nap amire mindannyian vártunk, ekkor vált mindenki számára elérhetővé a Google Analytics új „prémium” szolgáltatása, a Multi-Channel Funnels. Nekem volt szerencsém ezt a feature-t a beta időszakban is tesztelni, ezért külön köszönet a Google Magyar és dublini irodájának. A 2011 augusztus 31-én megrendezett Google Ügynökségi napon prezentációt is tartottam a témából, ezt osztom meg most veletek. A prezentáció Prezi-ben készült, próbálom szövegesen is interpretálni a látottakat :) Augusztus 24 volt a nap amire mindannyian vártunk, ekkor vált mindenki számára elérhetővé a Google Analytics új „prémium” szolgáltatása, a Multi-Channel Funnels. Nekem volt szerencsém ezt a feature-t a [&hellip
Az elmúlt hónapokban nagy örömünkre szolgált, hogy a Google Webmaster Tools rengeteg hasznos információ megjelenítésének lehetőségével bővült, amikről itt a blogon is megemlékeztünk: CTR és egyéb nyalánkságok a Webmaster Tools-ban Új adatok a Webmaster Tools-ban: search queries w/ top pages, közbeeső linkek Néhány hete egy Google Analytics és Google Webmaster Tools integrációrol jöttek hírek, ami egy pilot keretében lett elérhető pár embernek. Ma reggelre meg is jött jóváhagyás, ezért gondoltam megosztom az „élményeke” ezzel kapcsolatban. Az első és egyben legfontosabb, hogy a Google Analytics Traffic Sources menüpontjába került egy Search Engine Optimization rész, ahol a behúzott adatokat elérjük :) (kattints [&hellip
Március végén olvashattuk a Google Analytics blogon – A fond farewell to Connection Speed , hogy a továbbiakban a Connection Speed meg fog szünni mint olyan. Histórikusan – tehát a múltbéli lekérdezések esetében – még elérhető marad, de aztán pápá. Írták, hogy dolgoznak ügyesen új – jobb(?) – megoldáson, amit hamarosan megjelentetnek. Most ez meg is történt, – hivatalos bejelentés itt: Measure Page Load Time with Site Speed Analytics Report – és a mindenki számára elérhető új Google Analytics felületen, a Tartalom csoport alatt. Mire jó ez az újítás? Röviden: adatokat kaphatunk arra vonatkozóan, hogy a weboldalaink betöltődése mennyi időt [&hellip
Az Insightr digitális reklámügynökség gondolt egyet, és összehasonlította a két nagy analitikai konkurenst, a Google Analytics-et és a Yahoo! Web Analytics-et. Egyszerűen fogták a legjellemzőbb dolgokat, és saját véleményük alapján pontozták egyiket és másikat. A szolgáltatások nyitóoldalától kezdve, a tracking code testreszabáson keresztül, az E-commerce mérésekig, 27 elemet vetettek össze. A Yahoo! Web Analytics elég magasan veri a Google Analytics-et szerintük, és ha leszámítjuk, hogy a prezi végén egy GA -> YWA migráció vállalása is feltűnik potom 2.500 dollárért – szóval maguk felé hajlik a kezük -, akkor is igazat kell nekik adnom. De ezt majd mindeki eldönti maga, ha [&hellip
Pontosan ez a címe Avinash Kaushik analytics evangilasta legújabb – számszerint második – könyvének, mely október végétől kapható a könyvesboltokban. Legalábbis Amazon-on és Book Depository-n – tudjátok, náluk ingyenes a szállítás – már kintvan. Mondanám, hogy jó ajándék lesz karácsonyra, de az még messze van, vegyétek meg gyorsan most, és kérjetek mást az ünnepekre :) A könyv nem kezdő szint amennyire látom, néhány kiemelt rész amiről szó van benne: Discover solutions for the hardest challenges, such as Multi Channel Analytics and Multi Touch Campaign Attribution Analysis. Profit from analytical methodologies that attack the holy trinity of Search: Internal Site Search, [&hellip
Néhány információ korábban kiszivárgott a Google Analytics várható újdonságairól, de még fel sem ocsúdtam, mikor már hivatalosan is bejelentették őket az Analytics hivatalos blogján. Miután egy elég nagy update-ről van szó, biztos várni kell pár napot amíg minden új feature aktív lesz, nálam egyelőre még semmi sem látszik. Jöjjön az elég ütős lista: Goal változások: Az eddig 4 goal helyett immár 20 goal definiálható. Eddig a célok elérése úgy müködött, hogy ha a felhasználó eljutott egy általunk megadott URL-re a site-on, akkor teljesült a cél. Most ez változott, vagyis bővült, mostantól lehet goal az oldalon eltöltött idő (Time on Site), [&hellip
Közel egy éve írtam az akkor első iPhone-ra megjelent SEO alkalmazásról, a