Pontosan ez a címe Avinash Kaushik analytics evangilasta legújabb – számszerint második – könyvének, mely október végétől kapható a könyvesboltokban. Legalábbis Amazon-on és Book Depository-n – tudjátok, náluk ingyenes a szállítás – már kintvan.
Mondanám, hogy jó ajándék lesz karácsonyra, de az még messze van, vegyétek meg gyorsan most, és kérjetek mást az ünnepekre :)
A könyv nem kezdő szint amennyire látom, néhány kiemelt rész amiről szó van benne:
- Discover solutions for the hardest challenges, such as Multi Channel Analytics and Multi Touch Campaign Attribution Analysis.
- Profit from analytical methodologies that attack the holy trinity of Search: Internal Site Search, Pay Per Click and Search Engine Optimization.
- Master crucial emerging analytics fields including Twitter, YouTube, Blogs, Mobile and Rich Media Analytics.
- Embrace experimentation (A/B, MVT or Controlled) as your soul mate; create truly customer-centric websites and innovate by failing faster.
- Pinpoint the most relevant Key Performance Indicators for your organization and create actionable dashboards that drive change.
Bővebb infót a Web Analytics 2.0 könyv honlapján találtok